Istorijat škole

Istorijat naše škole...

JU Osnovna škola 'Pavle Rovinski' osnovana je 31.03.1994. godine sa lokacijom na St. Aerodromu. Time je Podgorica postala bogatija za jednu savremeno izgrađenu i kadrovski dobro opremljenu vaspitno-obrazovnu ustanovu.
Zvanično svečano otvaranje škole upriličeno je 28. decembra 1994. godine uz prisustvo brojnih zvanica. Prvi direktor bio je Drago Ilić, profesor. Svečani čin presijecanja vrpce obavila je arhitektica školskog objekta Maja Velimirović Petrović.

Prve školske 1994/1995. godine u školu je upisano 965 učenika, raspoređenih u 34 odjeljenja. Najviše učenika je prepisano iz osnovnih škola: 'Marko Miljanov', 'Savo Pejanović', 'Milorad - Musa Burzan' i 'Boro Ćetković'. Znatan dio kadra stigao je iz OŠ  'Marko Miljanov'.

U našoj školi tokom prvih godina rada izučavana su četiri strana jezika: engleski, italijanski, ruski i francuski. U prvoj školskoj godini mnogo se pisalo o našoj školi. Neki od naslova bili su: 'Objekat za 21. vijek', 'Modernim obrazovanjem iz krize' itd...

'Nadu, medutim budi primjer Osnovne škole Pavle Rovinski. Istina, škola je nova pa možda entuzijazam i zato drži. Enterijer ove škole, nema sumnje bez premca je... Ova škola, po svemu sudeći, može biti ugledna i ogledna' - citat iz štampe...

U nasoj školi se, osim redovnih poslova i zadataka, značajno radilo na oplemenjivanju školskog i učenickog enterijera. Holovi škole su prava cvjetna oaza koju brižljivo čuvaju članovi ekološke sekcije kao i svi radni ljudi i učenici škole. Većina učionica je savremeno opremljena kako bi se nastava što kvalitetnije odvijala.

Sadašnja direktorica, Marijana Papić rukovodi školom od 13. decembra 2002. godine.

Škola je bogata učeničkim radovima, a svoje umijeće mnogi od darovitih učenika dokazuju uspješnim nastupima na različitim takmičenjima i manifestacijama.

 

Više zabavnih programa takmičarskog karaktera realizovano je tokom JUBILARNE nastavne godine. Programi su izvedeni na nivou V do VII razreda i bili su bogati pjesmom, igrom, veseljem, glumom, imitacijom... Bez obzira na postignuti rezultat svi prisutni učenici su se radovali, pa se da zaključiti da su ovakva druženja neophodna za njihov zdrav kreativni razvoj.

 

Možemo posebno naglasiti uspješne nastupe ritmičkih grupa. Naime, djeca su sama formirala grupe, birala muziku i osmišljavala koreografiju za svoje nastupe. Mladost i svježina, lakoća pokreta i muzikalnost karakterisala su svu ovu djecu.